انــتقـــال كـــودكـــان نـــاتـــوان در يـــادگيــــري به كلاســـهاي معــــمولي

۳ بازديد
رونـــد كلي انــتقـــال كـــودكـــان نـــاتـــوان در يـــادگيــــري به كلاســـهاي معــــمولي
دسته بندي روانشناسي و روانپزشكي
بازديد ها 1
فرمت فايل doc
حجم فايل 88 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 17
انــتقـــال كـــودكـــان نـــاتـــوان در يـــادگيــــري به كلاســـهاي معــــمولي

فروشنده فايل

كد كاربري 1079
كاربر

روند كلي انتقال كودكان ناتوان در يادگيري به كلاسهاي معمولي

روند كلي آن است كه دانش آموزان ناتوان در يادگيري ، در كلاسهاي عادي ، در كنار دانش آموزان معمولي به تحصيل بپردازند . در بسياري از مدارس ، چنين روندي كاملاً عادي است . دانش آموزان با توانهاي متفاوت ذهني ، رفتاري ، فراگيري و بدني يا كمبود توجه در كنار همسالان خود كه هيچ گونه مشكل ناتواني ندارند ، به تحصيل مشغول هستند .[1]

به همين طريق اكثر دانش آموزاني كه در يادگيري ناتوان هستند ، در كلاسهاي عادي تحت آموزش قرار مي گيرند و در عين حال از خدمات پشتيباني استفاده مي كنند . استفاده از مفهوم « محيطي كه كمترين ميزان محدودكنندگي را دارد » در ارائه مناسب ترين سطح آموزشي براي تمام دانش آموزاني كه نيازهاي خاص دارند ، از اهميت زيادي برخوردار است . در اين بخش از كتاب ، نكات اصلي در هدايت كردن دانش آموزاني كه در يادگيري ناتوان هستند ، به سوي اين روند كلي بررسي مي شود .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.