تفاوت بازاريابي تك به تك نسبت به بازاريابي سنتي

۵ بازديد
بازاريابي سنتي محصول مدار است اما بازاريابي تك به تك مشتري مدار است در بازار يابي سنتي هدف افزايش سهم از بازار است و بازارياب سنتي سعي دارد مشتريان بيشتري براي محصولات خود پيدا كند در حاليكه در بازار يابي تك به تك هدف افزايش سهم از مشتري است و
دسته بندي كامپيوتر و IT
بازديد ها 3
فرمت فايل doc
حجم فايل 79 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 36
تفاوت بازاريابي تك به تك نسبت به بازاريابي سنتي

فروشنده فايل

كد كاربري 387
كاربر

تفاوت بازاريابي تك به تك نسبت به بازاريابي سنتي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.