مديريت ارتباط با مشتري

۵ بازديد
مديريت ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتري Crmمديريت ارتباط با مشتري Pdfمديريت ارتباط با مشتريمقالهمديريت ارتباط با مشتريانمديريت ارتباط با مشتري نرم افزارمديريت ارتباط با مشتري Pptمديريت ارتباط با مشتري الكترونيكيمديريت ارتباط با مشتري ايران خودرومديريت ارتباط با مشتري در بانكمديريت ارتباط با مشتري Crmمديريت ارتباط با مشتري Crm Pdfمديريت ارتباط
دسته بندي مديريت
بازديد ها 7
فرمت فايل doc
حجم فايل 123 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 21
مديريت ارتباط با مشتري

فروشنده فايل

كد كاربري 1079
كاربر

چكيده:

امروزه با پيشرفت فناوري اطلاعات، سيستم هاي نويني توليد شده است كه مي تواند توان سازمان را در كاهش هزينه هاي داخلي، تعامل بهتر با محيط و در نهايت به دست آوردن سود، ياري رساند. يكي از اين ابزارها، “مديريت ارتباط با مشتري” است. منطق مديريت ارتباط با مشتري، “تحت نظر قراردادن” و “مديريت بر تمام پروسه ي خدمت رساني به مشتري” است. يعني پيش از شروع آشنايي با مشتري تا پايان ارائه سرويس يا محصول، بايد بدانيم كه چگونه عمل كنيم تا زمينه حضور مجدد مشتري در سازمان را فراهم آوريم.نقش مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ابزار استراتژيك در توسعه سازمانهاي توليدي و خدماتي انكار ناپذير است . هر چند كه مقوله جديدي نيست و از زماني كه عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پيشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.