ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامي بيمه ايران 95 ص

۵ بازديد
ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامي بيمه ايران 95 ص
دسته بندي جزوه
بازديد ها 2
فرمت فايل doc
حجم فايل 72 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 94
ارزيابي كيفيت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامي بيمه ايران  95 ص

فروشنده فايل

كد كاربري 1079
كاربر

-1- مقدمه

مطالعاتي كه در رابطه با علل موفقيت سازمانها بعمل آمده است. حاكي از آن است كه كيفيت انتظارات بيشتري از خدمت در اين سازمانها ،به مثابه يك موضوع مهم مطرح بوده و تمامي فعاليتهاي سازمان در جهت تأمين آن هماهنگ مي شود. مشتريان عامل حياتي هر تجارتي هستند و كيفيت خدمات مي تواند مشتريان را راضي و آنها را حفظ كند.

از سوي ديگر، امروزه تنها سازمانهايي در عرصه رقابت از موقعيت مناسب برخوردارند كه محور اصلي فعاليت موسسه خود را تأمين خواسته هاي مشتريان و ارضاي نيازهاي آنان با حداقل قيمت و حداكثر كيفيت قرار داده اند.

با توجه به افزايش نقش سازمانهاي خدماتي در عرصه هاي اقتصادي و اهميت كيفيت در عرصه هاي رقابت داخلي و بين‌المللي و موضوع كيفيت خدمات از ديدگاه مشتريان را انتخاب نموده‌ام.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.