1. نقش مديريت دانش در بهبود فعاليت¬هاي بازاريابي

۱۹ بازديد
1 نقش مديريت دانش در بهبود فعاليت¬هاي بازاريابي
دسته بندي آموزشي
بازديد ها 4
فرمت فايل doc
حجم فايل 10 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 1
1. نقش مديريت دانش در بهبود فعاليت¬هاي بازاريابي

فروشنده فايل

كد كاربري 1079
كاربر
  1. نقش مديريت دانش در بهبود فعاليت­هاي بازاريابي: عوامل موفقيت و شكست استقرار سيستم­هاي مديريت دانش در سازمان­هاي بازرگاني

مسلماً ابعاد مختلفي از يك سازمان مي­توانند در بهبود فعاليت­هاي بازاريابي موثر باشند. يكي از مهمترين ابعادي كه تاكيد زيادي بر آن شده است را مي­توان مديريت دانش مشتري و سازماني دانست. اين امر سبب شده است تا سيستم­هاي مختلفي در سازمان­هاي مختلفي براي پشتيباني از چنين موضوعي مورد بررسي قرار گيرند. يكي از اين سيستم­ها، سيستم مديريت دانش است كه در تلاش است انواع دانش­هاي ضمني و صريح را به يكديگر تبديل نموده و در دل خود جاي دهد. در اين تحقيق، محقق درصدد است جايگاه اين حوزه را بشناسد و براي اجراي موفق آن به بررسي عوامل كليدي موفقيت و شكست بپردازد.

نقش مديريت دانش در بهبود فعاليت­هاي بازاريابي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.